Volgers

donderdag 6 januari 2011

Minislingers

.
Op dit moment ben ik bezig met deze minislingers. Ze zijn super om een verjaardagsstoel leuk mee te versieren, maar natuurlijk ook erg leuk om de slaapkamer mee op te fleuren of in de box te hangen zodat de kleine er naar kan kijken.
.
Ik werk ze af met een tussenlaag van ongebleekt katoen voor wat extra stevigheid. Een standaard minislinger bestaat uit 12 vlaggetjes van ca 13 cm. hoog en zijn ca. 2 meter lang excl. ophanglint.
.
Ik ben van plan om van deze minislingers een paar voorbeelden te maken voor in de webwinkel (als ik tenminste geen ruzie meer heb met de naaimachine), maar op verzoek kunnen andere stofcombinaties en lengtes aangevraagd worden.
.
Lieve groet, Annemieke

1 opmerking:

  1. Wat leuk die minislingers! Ik heb momenteel een stofpakket met restlapjes op mijn blog in de aanbieding, misschien is het wat voor de slingers?!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen